2007年11月13日

乘西鐵回家時心裡想著...

耳筒壞了, 原本打算快快脆脆買番個, 有得聽就算...
點知耳仔受罪, 新耳筒質素太差, 令聽歌變成活受罪...
高音沙、低音弱、仲有勁多不知從何而來的怪聲...

因為咁... 我決定送部ipod比自己!~
(哈哈~ 預支生日禮物~)

心情混亂...
見到自己頂唔順個cheap cheap耳筒就諗起史力加式的真愛~
彈普通朋友, 諗番起當初點解學結他~


普通朋友

等待 我隨時隨地在等待
做你感情上的依賴
我沒有任何的疑問 這是愛

我猜 你早就想要說明白
我覺得自己好失敗
從天堂掉落到深淵 多無奈

我願意改變 〔WHAT CAN I DO?〕
重新再來一遍 〔JUST GIVE ME CHANCE〕
我無法只是普通朋友
感情已那麼深 叫我怎麼能收手

但你說 I ONLY WANT TO BE YOUR FRIEND
做個朋友 我猜妳心中只是JUST A FRIEND 不是情人
我感激妳對我這樣的坦白
但我給你的愛暫時收不回來

SO I 我不能只是 BE YOUR FRIEND
I JUST CAN'T BE YOUR FRIEND






My Dearest Friends:
下個月去dordor屋企BBQ + drinking, 通通通通頂~
哈哈~ 成年得呢個月我話得事, 得唔得先?~~~

4 則留言:

匿名 說...

你就好啦!有錢可以買i pod!
我呢d窮人呢世都唔知有無可能買咁高音質ge機器聽歌....

至於去我家燒野食
你想幾時?
唔知會唔會撞oral defense日期?
十二月尾得唔得?

不過,而家咁早講都無用啦
到時我滿心期待最後又告吹
我又會好灰.....

dor

匿名 說...

十二月尾我跟媽媽都不在香港了

匿名 說...

十二月頭得唔得?
不過驚dordor 衝paper 辛苦~

十二月中的星期六日也好~

十二月尾... 就各自各玩lu~

匿名 說...

我很大機會要在十二月考試
算吧啦咁

唉......

dor