2007年9月2日

暑假... 要完結了...

很喜歡今個暑假的密集式中同聚~
說真的, 很慶幸自己找到了那份暑期工,
要不然也不能跟大家再次聯繫起來!
見過面、談過天, 才發現又過了六年~
但氣氛還是一樣和諧, 笑得一樣痛快~


親愛的同學們:
過得還好吧?
開學後要聚一聚啊~


親愛的好拍擋:
下次, 要做到我地自己好滿意至得!
反正, 人地點睇唔到我地控制~
呢d野, 一向好主觀...
不過, 我覺得我地幾得嫁~~~



那天跟表弟妹談了一整晚,
我發覺, 我地有一個共通點!

化...

2 則留言:

匿名 說...

我以為你話你同表弟妹ge共通點係...

GAG!!!

哈哈

匿名 說...

唔記得報上名來tim

我係成日笑你但最愛你ge拍擋!