2007年9月17日

美好回憶

收到tpy小姐的電話, 真的意想不到~
開學兩星期, 我常常在想: 你們升上了中三的新生活如何?
cmk小姐送我的畫, 正佔據著我新座位的正中位置哩~

想跟你們說: 分別了以後, 你們在我心目中變可愛了!
去年的回憶多美好~



過了兩星期的夏令時間, 學校生活尚算不錯~
班中有不少懶惰賴皮串嘴一族, 但我還是會盡量保持微笑~
發怒, 死好多細胞!
而且惡不是我的style, 惡唔起~!
還是多放心思在教學模式吧...
雖然, 上堂要教既野真係幾悶...

放學後可以同dordor逛書店、食tea、行街, 真是有福~ 我想講… 你係我肚裡面條蟲, 呃你唔到…~ 但你真是一個變態的研究生!!!~
星期六farewell完, 大家玩金魚已經咁開心, 下次等我織草蜢比你地啦~
祝tiffany一路順風, 一年後見~


讓我最傷腦筋的, 還是我的學生!

17 則留言:

匿名 說...

TPY說:
其實你走左之後我都好唔捨得你.
覺得你做班主任係俾左好大既自由度我地
好多野都係改變左啦
真係會覺得讀左咁多年書都係2D*最好
希望你教書會教得開心

匿名 說...

miss.我係lemon呀.哈哈
我地e+個新班主任好好;我諗金年f.3都會過得同f.2一樣咁開心架.唔洗擔心我地.
你呢.近排過成點ah?

洋洋 說...

miss,,好掛住你牙!!!
我係陳燕洋牙!!
你e家點牙!!開吾開心牙!!!^^

匿名 說...

HI, miss.I am chi pang, and I am not pasu anymore, I am call Angus now. And you know, I am A class C student, but unfortunately, Lemon downgrade to Class E, O my god.
I am look forward to our meeting at Friday!
www.xanga.com/psau_9364

匿名 說...

記得我係邊個嗎?!

本人正是大牛.XDD
開學三個禮拜...不停交錢交錢又交錢...
課堂依舊悶到嘔...
但為了升上F.4我頂著冇訓教..嘻//利害吧!!
英文又掉落[副]班...還雖努力!!

你呢..好似好耐冇見..比起果邊//都係我地呢邊好呢//哈哈..

匿名 說...

見王志鵬打英文咁勁..我又試下先.XD

錯左請更正我的文法..哈哈

HI..MISS-Long time no see!!2d student miss you very much!!now my class teacher is ckc!!in this year i will efforts than f.2..because i must stay at yyc...i don't want go to other school...in next week..we will to add the tatter on the cardigan...f.3 tatter color is yellow!!
If you see ,,i think you will sick!!

哈哈..我諗文法錯到七彩!!但我盡力了..

匿名 說...

MISS..
我而家入左C班了..
我會繼續+油的啦..
但maths 入左輔班..

ps::希望你而家過得更好!

匿名 說...

MISS..我係君xd
我而家入左C班了..
我會繼續+油的啦..
但maths 入左輔班..

ps::希望你而家過得更好!
呢個板唔多識用..所以再留多一次一樣既野=-=

匿名 說...

Hihi!!!
miss ,,,我係Natalie* 呀!!!
好掛住你呀!!!
當然仲有成班2d 既同學la~!
現在只有我一個讀b班,,,勁唔開心!!!
經常被人忽視,真係好唔開心囉!
仲有,我勁討厭now既班主任呀!!!
成日整埋d什麼不公平選舉,選完又唔係用返個結果!o 哂!!!
好想返返去以前2D 果時呀!!!
>.<

BY:Natalie*

TPY 說...

2D**真好!!

TPY 說...

2D*真好啊!
很想回到以前的生活
現在的老師也不是太喜歡
也是2D*的老師好!!

匿名 說...

2D*真好啊!
也是比較喜歡2D的老師'同學

匿名 說...

halo,miss
i am siu wan.
吾知你總記得我ma?
我依家讀3c班,幾好玩
吾知你教書教得開吾開心呢?

雞蛋 說...

miss ;;;
我系雞蛋牙-3-我相信你記得既-﹏-'
功課.努力緊.真系好想番去f2牙,
宜家交交交交錢,做做做做功課-^-
你宜家點呢'?my website:
http://www.xanga.com/eggbabi
i hope you happy everyday!

匿名 說...

miss..都好耐無見啦''5知你現家點呢?
不過我希望你5好再咁老氣啦..
我真係好後悔點解我之前可以咁任性..sorry!!
原來真係有d野失去左先知咩叫好..之前我無珍惜你對我地ge自由..宜家我係c班..先後悔,[[機會5係時時都有家]!!!
真係好多謝你之前咁為我地著想^^
講真個句(你真係一個[好老師])~^.^~
希望你呢年會過得開心..

Natalie 說...

miss ,,,你應該多d 上msn 呀!!!
黎個成班2d 一齊msn ma~!
^^
期待sports day 的放課後!!!


p.s.尋日唔記得打!!!
^^

匿名 說...

hi,MISS XD
我係黃 ka ki呀!仲記唔記得我呀??
我而家入左d班呀!
MA sir do 班主任!
雖然全班都冇嘈過,,不過都好開心!!
你而家點呀??