2007年12月11日

多謝你地呀~~~

成半個月冇寫od, 好懶~

今個星期係生日周, 前日又同親愛的2D同學見面~
估唔到同一班學生會跟我慶祝兩年既生日, 實在好感動!
兩個多月冇見, 成班女仔靚左~ 有人成熟左~ 有人脾氣好左好多~
原本, 真係以為會去魚蛋粉檔慶祝... 哈~ 也是一個創舉吧!
最後決定去CAFE 也不錯, 環境幾好, 又有得玩,
不過我地真係勁嘈... 唔理咁多, 玩得盡興最緊要~

好多謝你地既禮物!!!
大大個蛋糕, 切既時候我許左好多個願 (有你地份嫁~)
樽星星係大家既心意, 我拆左一粒之後, 整左好耐先成功將佢還原~
擺設放了在架上, 頸巾同攬枕都唔捨得用 (唔係好快變舊, 好似個保暖杯咁~)

下次約o係賞湖都唔錯, 見你地玩得咁開心, 下次我又玩~

1 則留言:

匿名 說...

哈哈!!!
MISS CHOW !!!
ME 都好耐冇CM 了!!!
記返起上個星日,,真係超好PLAY~!
WE PLAY 捉E因果時,,上年的11號同學整到成頭都係樹葉!超好笑~!
發覺我地2D班既同學係要響學校出面先會傾計,返到學校,就算撞到都冇野講!!!