2007年12月12日

又大一歲~

收到各方好友的留言, 非常感謝~

好耐冇見既中同們來電, 令我諗起中學時一齊傻下傻下既美好時光~
(竟然收到傅貝兒既sms... 超surprise!!!)
大同既留言, 又諗起大學時代~
學生都有留言, 非常感動~
仲有dordor張"萬壽無彊"生日咭~
我媽見到張咭就話: 嘩! dordor真係寫慣論文wor! 生日咭都寫咁多字既! (滴汗...)

慶幸自己能夠踏入24歲!~

2 則留言:

匿名 說...

咁我要配合番張卡個主題
寫番夠幾廿萬劃嘛!
況且都只係用左唔夠十五分鐘
哈哈哈哈^^

dor

匿名 說...

你張咭令我會心微笑, 又比你講中~
不過我想講... 搵隻蛇蟲鼠蟻睇下都冇lor...~