2007年10月1日

一周回顧

星期五跟2D同學聚會, 看到你們真的很累, 但也有這麼多人來, 真難得~ 今次, 真的希望放下班主任的身份, 像朋友一樣聚聚, 一齊食魚蛋粉都開心~ 哈哈~ 2D仲出左咁多班長, 超勁~

開學一個月了, 還是會常常想起大家在學校的情況: 心口多左條bar, 習慣嗎? 同學分散了, 班房靜左咁多, 適應嗎? (其實係舊年太嘈... 只怪我管教不善...~) 我還會想: 男同學幾時會從wild animal變成gentleman? Lemon會唔會o係我有生之年變做淑女? ......

還是會很想念大家, 因為共過患難... !



近日追看有關緬甸局勢的新聞, 太多令人髪指的場面! 尤其是日本記者的犧牲, 看著他中彈後還在有氣無力地將右手高舉過胸前, 手上的鏡頭仍然緊跟著該士兵的背影拍攝, 直到他氣竭為止... 那是一股超越了肉體局限、不知從何而來的力氣... 那令人震懾的畫面, 一直在我腦內轉 轉 轉......



昨天, 終於去了一趟白泥~ 講左足足3年有多, 哈~ 不過玩得好開心~ 可惜雲多, 看不到水平線上的日落咸蛋黃~ 下次去過~
難得mama dordor來我家, 又無意中搵到某人n年前的騎呢open diary~ 哈哈~ 佢真係唔好彩... od, 真係唔可以亂寫~

當年, 佢話:

我是一個奇怪的人,
我不喜歡說謊,
亦討厭人說謊。
你不想後悔的話,
請不要看我的日記,
否則你會愛上我﹗


你話gag唔gag?

2 則留言:

匿名 說...

其實,究竟白泥是在哪兒的?

匿名 說...

流浮山再入d, 對面海就係深圳喇~