2007年10月27日

乜佢地so你咩?

開學已經兩個月, 好像也沒有提過我的校園生活,
反而, 我發覺我成日同學生講去年的所見所聞,
畢竟, 去年難忘的事特別多。

今日, 有班中二的秩序又出問題,
我又忍唔住講起去年的學生們:
中三的同學如何為了找學位而奔波、有多徬徨,
中二的同學如何承受學校的無理要求,
也談到仍跟我聯絡的舊同學們也要面對各種問題...
突然, 有個同學大大聲問:「乜佢地so你咩?」
這個突如其來的問題... 我倒沒有想過!


原來, 我離開左學校, 同學生變成冇關係, 咁先叫正常...
人都走左, 既定的師生關係可以說是完結了,
但是, 我約番d同學, 竟然會有半班出來,
online會傾計、會update 大家近況、互相關心,
原來, 繼續保持聯絡, 才是極不尋常...

非親非故, 又唔係被迫, 又唔係成日見面,
但都有心維持一段關係... 是一件多麼難得的事!
真的, 愛侶也好、朋友也好、同事、師生也好,
呢個世界, 冇人有義務要so自己, 這個道理, 簡單至極。

我想大嗌: 到而家仲so緊我既朋友仔們~ 多謝你地呀!!!






btw, 親愛的2D同學, 係時候諗諗下次去邊玩喇~

10 則留言:

匿名 說...

點會冇人so你啊?
我日日都有睇你寫既BLOG
你個班d人諗野真係唔成熟
雖然你唔係係度教但係我地都仲會掛住你架
真係會!!!
成年最開心既野都係你俾我地''
自由度都係你俾我地....
好呀..大家又約埋出黎玩下..
傾下計真係好開心''以家有好多煩惱
煩到我真係連飯都唔想去食

mabel 說...

miss,
十分掛念你啊!
就黎英文考試...
so緊張!今次吾可以死架!
我吾想周圍搵學校啊!
今年係馬sir做班主任...
差距好大..
iL堂你同佢都會講下道理..
但佢你講既好聽好多..
佢講既都冇人想聽..
但係又逼人聽!
miss......返黎啊!

匿名 說...

miss,thx 之前你對我講果一番說話呀!
我唔應該升左上中三就比中二既時候更易哭!
^^
e排學校又有什麼秩序比賽,我果班成日都拎唔到full mark,so我班主任成日響度鬧!
佢話拎8,9分咁低分...
返學校唔係做其他野,而係學識書本裏面既智識!
果時,我真係有d衝動想出去鬧佢!如果淨係學書本裏面既智識既話,響home學都ok la~!
返學不就是要學識與人溝通ma?
佢講果d 野真係好冇道理!

miss,好掛住以前同你傾某明星既話題果時呀!!!好掛住你呀!

匿名 說...

miss!我好想你教番我地英文ah!
因為你教d野會明解好多!
連miss lisa 都話我冇[雕]你架!
我都吾想四圍搵學校...
我要原校升..
點解唔係到教既!?

匿名 說...

你睇你d學生幾錫你!
所以而家gor d唔識珍惜你呢個好老師ge學生
你根本唔需要因為佢地而沮喪
你永遠唔知你到自己影響左幾多個學生
但我深信你有心去關心佢地
佢地感受到

老友,撐住呀!
唔好唔開心
要相信自己嘅能力呀

dor

匿名 說...

嗚... 好感動呀...

tpy: 你講得啱! 2D同學貪玩得黎真係幾成熟, 所以我可以同你地講心o個句! 哈~ 不過我地都要一齊經歷過先會有感情!

葆: haha~ 馬sir d 口水仲有冇"錫"親你? 元朗大會堂又有英文歌唱比賽喇~ 你唱歌咁好聽, 記住玩呀~

natalie: 返學就係要學識與人溝通! 你一向都識諗, 要多多鼓勵自己啊!

ping: 你一定原校升到, 放心吧!你英文底好, 唔駛擔心呀~

dordor: 我都好多謝o個個同學, 提醒左我人與人既關係唔係必然, 你都要努力撐住~ 仲有, 快d join 番學結他!~

匿名 說...

只要用心的話,你的學生一定能感受到的
人心肉做嘛~(笑)

匿名 說...

你說得對! 我會好好撐下去的~

匿名 說...

miss...
好驚下年要搵學校呀..
不過都好既.可以脫離e間既魔掌-,-
but...真係驚難搵學校-_-

匿名 說...

呢度有咁多朋友, 點都要努力爭取留低啦~
舊年有d同學出左去, 同學既格好衰, 溝通不了的...~
YYC同學仔咁好,一齊過中四中五會開心既~
大家搏盡啦~